❁ Stračia nôžka (Projekt 2014: 23/40) ❁

31 júla



"Larkspurs are the birth month flower for July. A true blue flower that symbolizes lightheartedness and levity. Larkspur flowers are almost as complex as the Orchids. The colorful Larkspur blooms cover a spectrum from white to blue to violet. Larkspurs grow wild and tall in pastures. This beautiful flower can evoke the care-free days of summer we remember from our youth. It is an excellent dried flower by itself or as a dried flower accent." (Ellen Maurer Stroh)

Stračia nôžka (Deplhinium cultorum)

Záver júla je venovaný stračej nôžke. Našťastie nie bosoráckemu domčeku na nej, ale peknej modrej kvetink, ktorá symbolizuje osvietenosť a ľahkomyslenosť. Nájdete ju v rôznych farbách, no tá pravá je modrá.
Trochu som sa obávala, ako bude obrázok vyzerať, lebo keď som ho vyšívala, tak mi farby akosi splývali. Našťastie to nie je také hrozné a som veľmi rada, že sa na ňu prišiel pozrieť aj motýlik...









Bohužiaľ neviem o tom, že by sa nachádzala aj v mojom súkromnom albume, takže dnes obrázok skutočného kvietka nebude. Ďalší mesiac vlastný materiál snáď nejaký pridám :-).


 Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.