Pohľadnica k výročiu

31 augusta


Bol to jeden z tých týždňov v práci, kedy som sa nevedela dočkať, kedy bude víkend a ja budem opäť niečo tvoriť a poriadne sa odreagujem. Popravde takto sa cítim v poslednej dobe veľmi často. V zápale tvorenia a robenia neporiadku v mojej izbičke vzniklo toto blahoželanie k výročiu, ktoré som musela schovávať ešte ďalší mesiac. Blahoželanie vzniklo spontánne a ja som sa rozhodla podarovať ho k nášmu výročiu. Len tak, ako spomienku na naše začiatky a časy, keď to nebolo až také príliš dospelácke 😊.



Použila som:
♥ sada papierov (Tedi)
♥ biely výkres
♥ rezačka papiera (Fiskars)
♥ ryhovacia podložka (Martha Stewart Crafts, Mini scoring board)
♥ vysekávačka "Lace Heart" (Martha Stewart Crafts)
♥ nožnice, lepidlo, obojstranná lepiaca páska, penová lepiaca páska
♥ filigránové srdce (Optys Kreative)
♥ sada výsekov Original Collection SD001 (EnoGreeting)
♥ perličky (Tedi)






Blahoželanie bolo treba dať do nejakej obálky. Tú som robila na poslednú chvíľu a je to vlastne oblepená farebná obálka papierom zo sady papierov 15x15 z Tedi, pečiatka Efco a text pečiatka od Stamper Anonymous Jim Holtz Collection, Simple Sayings CMS155.




Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.