Hello Friend (Gorjuss Ladybird)

22 augusta


Ako som sľúbila v príspevku o Mirabelle, tak to dnes plním a dnes prichádzam s dievčatkom Gorjuss. Konkrétne "Ladybug". Hoci mám doma tri krásne sady papierov od Santoro London a aj som plánovala jednu z nich využiť, akosi sa neodhodlala jednu z nich porušiť. To sa mi občas stáva. Je mi ľúto minúť ten pekný papier 😄.

Keďže mám doma okrem papierov aj zberateľské pečiatky a na jednej z nich som trénovala vyfarbovanie, rozhodla som sa nakoniec použiť tento obrázok, že zároveň vyskúšam niečo nové. Popravde som sa výsledku trochu bála. Väčšinou kombinujem vzory, použijem samotnú pečiatku alebo obrázok, ale to biele pozadie okolo Gorjuss ma teraz strašilo. Vystrihovať som ju nechcela, lebo hrozilo, že ju skôr pokazím ako vylepším. Podľa mňa to nedopadlo najhoršie, posúdenie ale nechám radšej na ostatných 😊.



Použila som:
♥ rezačka papiera (Fiskars)
♥ ryhovacia podložka (Martha Stewart Crafts, Mini scoring board)
♥ biely výkres
♥ fuchsiový výkres
♥ 2x sada dizajnových papierov (Tedi)
♥ vysekávačka "scaloop circle" (dpCraft)
♥ vysekávačka motýlik (Efco)
♥ vysekávačka kvietok (dpCraft)
♥ okrajová raznica (dpCraft)
♥ lepiace perličky (Tedi)
♥ nožnice, obojstranná páska, pastelky Koh-i-Noor Polycolor 72
♥ silikónová pečiatka Gorjuss Ladybug
♥ akrylový blok
♥ atramentová poduška (Versafine, Onyx Black)
♥ gumenné pečiatky (Stamper Anonymous Jim Holtz Collection, Simple Sayings CMS155)
♥Die Izink (Aladin) - na okraji obrázka Gorjuss




Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.