Thinking Of You

10 augusta


Jedného dňa som do košíka vložila pečiatku s plánom vytvoriť jednu konkrétnu pohľadnicu. Bohužiaľ môj pokus zlyhal na tupovaní a ani oprava nedopadla najlepšie. Tak som si včera večer po práci sadla a išla som spraviť opravu. Použité papiere sa tentoraz veľmi neskamarátili s atramentovou poduškou. Tieto, čo som použila sú hladšie a atrament schol na nich pomalšie. A hoci to nie je presne tá pohľadnica, kvôli ktorej som si pečiatku kupovala, s výsledkom som bola celkom spokojná.


Použila som:
♥ rezačka papiera (Fiskars)
♥ ryhovacia podložka (Martha Stewart Crafts, Mini scoring board)
♥ dizajnové papiere (Tedi)
♥ biely výkres
♥ obojstranná lepiaca páska
♥ nožnice
♥ atramentová poduška (Versafine, Onyx Black)
♥ silikónová pečiatka (Nellie´s Choice Silhouette)
♥ gumenné pečiatky (Stamper Anonymous Jim Holtz Collection, Simple Sayings CMS155)
♥  akrylový blok
♥ okrajová raznica krajka (dpCraft)
♥ raznica motýľ (dpCraft)





Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.