Adventný kalendár (Aladine, Stampo Noël)

29 novembra


Na dnes som si pripravila taký malý "remake" kalendára, keďže o pár dní nám začne advent.  V podstate ide len o symbolický kalendár, neukrýva maškrtky, ani vtipné úlohy, či milé činnosti (tie by boli fajn náhrada za pečiatky). Za celý tento nápad môže sada pečiatok od Aladine, ktorá obsahuje pečiatky na to vhodné. Je ich 24 a k tomu čísla od 0 po 9 a atramentová mini poduška. Keďže u mňa je to s časom na tvorenie trochu kritické a nikdy neviem, ako sa moje voľno vyvinie, nechcela som to riskovať a druhý nápad, ktorý by bol trochu pracnejší, som si uchovala na budúci rok.
Tu sú na ukážku obrázky na pečiatkach a čísla na šablóne. Tú som si, rovnako ako minule, vytvorila v AutoCade. Trochu som upravila tú, čo som už mala, podľa týchto pečiatok. Rezanie okienok som si tentokrát trochu uľahčila, zrkadlovo som otočila šablónu, vytlačila na druhú stranu vrchného papiera a vyrezala okienka bez "bodkovania" ihlou". Oba papiere som zlepila len obojstrannou páskou, nie penovou ako ten minulý a kalendár bol na svete.






❆ Pekný deň! ❆

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.