Jozef a Radka

13 novembra


Keď som naposledy písala naposledy príspevok o svadobnom prianí, myslela som, že je na tento rok posledný v tomto. Ale kde sa vzala, tu sa vzala jedna jesenná svadba. Svadobné prianie malo byť v podobnom duchu ako to predchádzajúce, takže som ho opäť ladila k svadobnému oznámeniu.

Na vytvorenie kruhu z lístkov som použila vektory (tento a tento), papier z dizajnom listov som našla tu a sivý papier je zo sady Tender Orchid od Fabrika Decoru. Na vrch prišiel lepenkový výrez a dovnútra zladené prianie. Hrozne ma baví toto prispôsobovanie na mieru.

Opäť som použila recyklovaný výkres, moje poznávacie znamenie v podobe motýlikov, ktoré som ozdobila enamelovými bodkami a k prianiu som opäť zladila aj obálku.






Pek deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.