Jednoduché vianočné pohľadnice

27 novembra


Asi je najvyšší čas začať publikovať nejaké tie vianočné príspevky, že. Tak začneme jednoduchými pohľadnicami, ktoré už mám hotové nejakú dobu. Žiadne výseky, vyfarbovanie a podobné záležitosti, ale pásky, pečiatky, vysekávačky, lepidlo. V tomto prípade hlavné potreby na zdobenie, ak nerátam papiere, či nožnice. Pôvodne ich malo byť 4 až 5, ale nejako som sa rozbehla a nemohla som sa zastaviť. Keď som videla, koľko ich už je, nálepkové som už nerobila. Ozdobiť si pohľadnice pomocou nálepiek je tiež jedným z rýchlych a jednoduchých metód.

Rozhodla som sa pre sériu pohľadníc z kraftového papiera a vzniklo z toho týchto dvanásť pohľadníc (ako koleda 12 dní Vianoc 😊). Prvé sú vytvorené z prúžkov s farebnými odtieňmi z OBI. Prúžky som pôvodne chcela použiť na iné pohľadnice, ale napadlo mi toto. Ako som pred pár dňami videla na internete, nebola som jediná 😁. V každom prípade sa ešte určite objavia aj v tom pôvodnom pláne.

Potom prišli na rad pásky, nič nové pod Slnkom, ale nekonečné možnosti. Vločky a nápis sú zo setu pečiatok od Aladine. Mimochodom, sady pások majú práve teraz v Lidli a že ich nie je málo.

Ostatné pohľadnice sú v podstate vystrihovačky, vysekávačky a nalepovačky, doplnené rolničkou, či motúzikom.

Uvidím, ako to pôjde s mojim vianočným tvorením ďalej, možno sa tu objavia aj iné typy vianočných pohľadníc 😊.







Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.