Luskáčik (RedBear Design)

25 decembra


Keď blogerku zradí čas a technika, je to pohroma. Aspoň ja to tak beriem. Niekedy sa s tým však nedá už spraviť nič. A tak prichádzam s Luskáčikom až na americké Vianoce. Verili by ste, že som nikdy nevidela rozprávku s touto populárnou postavičkou?
Aj napriek tomu ma očarila predloha s jeho motívom u RedBear Design. Poviem vám, dala som sa ním pekne oklamať. Rozhodla som sa, že spravím všetky farebné varianty, ktoré balíček zahŕňal. Ibaže som na každý rátala tak 6 hodín práce, čo bola asi polovica času, ktorý som na jeden potrebovala. Myslím, že po tomto maratóne mi Luskáčika momentálne stačí a pozretie rozprávky si odložím na inokedy 😁. Rovnako ako pohľadnice, ktoré z neho mali byť.

Krásne sviatky prajem!





Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.