Rekapitulácia 2018

29 decembra

Myslím, že do konca roka už nehrozí žiadny príspevok a tak som sa pustila do zhrnutia tohto roka. Tento rok bol na príspevky chudobnejší, ale napriek tomu, že čoraz častejšie opakujem, že s blogom skončím, ešte stále bohatý. Nechcela som začať takto, ale jednoducho som sa pri zhrnutí ďalšieho roku tohto blogu tomu neubránila. 


Vyšívaniu som teda tento rok nevenovala bohviekoľko času. V podstate nebyť dvoch SAL, tak tu toho veľa nie je.




Zato s pohľadnicami som sa rozbehla. Buď som nimi zabíjala smútok, alebo jednoducho bolo tento rok veľa príležitostí ako svadieb, menín, či narodenín. Prihodila som k nim aj scrapbookový obrázok.

 ► Deň detí
Gerbery


Dekorácií bolo skromnejšie, ale aspoň tri z toho išli k novej majiteľke a neboli len pre mňa.




Ja by som aj tie recepty pridávala, no čo z toho, keď to jedlo neviem pekne naložiť a nafotiť. Ale dám sem niečo, s čím som sa veľa ľuďom nepochválila. Moje škoricové pečivo vybrali do knihy z Varechy.sk.



Ešte tu máme taký miš-maš. Úspešná týždňová výzva, moja prvá ozajstná torta, výsledok zakúpenej lekcie vyfarbovania, jedálníček do diára, prehľad diárov, či článok o chameleonkách pre scraptime.sk


No a na záver knihy. Tento rok som si dala záväzok prečítať 24 kníh. Na obrázku ich je 25, ale Sofiinu voľbu rátam za jednu. Pre niekoho to je málo, niekto toľko neprečítal za celý život. Ja čítam prevažne pri cestovaní z práce, výnimočne doma. Aj keď to tak na konci októbra nevyzeralo, nakoniec som to dala, aj keď s odretými ušami.

Ako každý rok, aj na koniec tohto sa budem utešovať, že budúci to bude všetko možno lepšie. No a idem premýšľať nad prvými príspevkami roku 2019.

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.