Lesley Teare - Folk Art Garden #1

15 januára


Tento príspevok som chcela v zátvorke nazvať "big update". A je fakt veľký, pretože tento obrázok od Lesley Teare mám rozrobený už celú večnosť. Materiál na neho som si kúpila takmer pred dvomi rokmi v máji. Ale pri tom všetkom, čomu sa venujem, sa to asi inak pri takomto väčšom obrázku nedá. Na druhej strane, obrázok nižšie zachytáva moje vyšívanie. Ako vidíte, dalo by sa rozdeliť do štyroch častí. Keď som sa pustila do vyšívania, trvalo to asi deň, víkend, či týždeň, každý deň troška a potom som výšivku odložila. Naposledy na presne rok. Obrázky zachytávajú stav k 3.6.2017, 7.9.2017, 31.12. 2017 a k 31.12.2018.


Ani som nemala pôvodne v pláne sem pridávať tento príspevok, ale pomaly sa chystám na lemovanie a som taká rada, že plnú výšivku mám za sebou, že mi to nedalo a keď som si fotila posledný update, rozhodla som sa, že príspevok napíšem. A budem si musieť riadne pohnúť, pretože už dávno som mala pracovať na novom SAL.


Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.