52 week money challenge 2019

10 januára


Keďže je začiatok roka, opäť pridávam príspevok o "money challenge". Veľmi rada by som bola, keby dopadla tak ako tá predchádzajúca úspešne dokončená dokonca aj s bonusom 550 eur, tak si budeme držať palce.
Tabuľka s plechovičkou nachystané, výplaty na účtoch a môžeme začať 😊.


Opäť prikladám tip:

Tip: Ja viem, že cieľom je niečo iné, ale prečo si trochu nepomôcť, aby človeka s pribúdajúcimi týždňami nekleplo. Výslednú sumu si rozdeľte a podeľte podľa seba rovnomerne. Napr. každé dva mesiace alebo štvrť roka...

Update: Rozhodla som sa spraviť tri verzie challenge na stiahnutie, ak by mal niekto záujem sa pridať. Českú som skúšobne spravila vo verzii mini, kde som ako základnú sumu zobrala 10 Kč.



Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.