Manažérsky diár od Albi

24 januára



V mojom výbere diárov na rok 2019 som spomenula aj diáre od Albi, ktoré mi už nejaký ten rok robia spoločnosť. Keďže je už celkom pokročilý čas januárový, tak je na čase bližšie predstaviť ten tohtoročný.

Tento rok som spravila zmenu a namiesto klasického šitého som si vybrala manažérsky a rovno v dvoch veľkostiach - B6 a A6. Dnes prichádza na rad ten väčší. Nie som manažér, ťažko povedať, či by im stačil. No a ja "nemanažér" som si ho aj tak vylepšila o svoje vlastné náplne.
Pri výbere som sa trochu nemohla rozhodnúť, nakoniec som si vybrala dievčenský ružový s parížskym motívom vo veľkosti B6 a menší s motívom plameniaka vo veľkosti A6. Náplne sa oproti tým z predchádzajúcich rokov trochu líšia dizajnom. Titulná stránka obsahuje len zopár riadkov bez popisu, miesto kolóniek pre údaje ako meno, adresa, telefón, krvná skupina atď.. Vypadol abecedný zoznam mien, aj prúžok s dátumami na spodku týždňov, víkend je teraz pod sebou, nie vedľa seba. Súčasťou náplne sú plánovací kalendár pre ČR, SR, prehľadný kalendár na roky 2019 a 2020, mesačné plánovanie, po ňom následne týždenné kalendárium, za ktorým idú poznámky (už bez pravítka vyznačeného na okraji) a jedna strana adresára. V manažérskom diári by podľa mňa mohol byť prehľad sviatkov okolitých štátov, či mini mapa Európy, ako to býva v iných diároch. Chápem, že na väčšinu vecí používame mobily, aj preto je možno adresár len jedna strana. Väzba diára je 6-krúžková, trochu ťažko sa otvára a zatvára a pre mňa je už teraz malá, keď som si tam vložila svoje náplne. Pri predchádzajúcich diároch som bola zvyknutá na väčšie krúžky. Zapínanie je na magnet. Obal obsahuje priehľadné okienko na menovku, tri prepážky a bočné "vrecko". Ak ste zvyknutí na poznámkový blok na obale, v tomto prípade ho nenájdete. Aspoň že nechýba očko na pero. Ako to bude s jeho odolnosťou ešte posúdiť neviem, no obal je celkom mäkký a obávam sa trochu škrabancov. Ak vás dizajn diára neomrzí a nebude extra zničený a vyhovuje vám základná výbava, dajú sa do neho kúpiť náplne na ďalší rok, plus náplne na poznámky.

Ja som si k základnej náplni, ktorá mi nejako extra nevadí, dorobila ešte zopár vlastných stránok diára a vyrobila som k nim vlastné poznámky a kontakty, aby ladili k zvyšku. Keď už som raz začala, tak ma to začalo baviť, že som nevedela prestať 😊. Ako úvodný list som vyrobila priehľadnú náplň s motýlikmi. Pod ňu som spravila list ozdobený prúžkami trblietavej pásky (ako tu), aby motýlikov nič pri lietaní nerušilo. Nasledovala vlastná strana pre základné kontaktné údaje a hlavné úlohy. Tie pôvodné kontaktné údaje som prelepila lepiacimi papierikmi. Úlohy sú v tomto prípade pod fóliou, na ktorú sa bude dať opakovane písať alkoholovou fixou a následne zmazať alkoholom (ako tu, len laminovaná), ale možno ešte zopár dotlačím takých klasických, ak sa mi ešte zmestia do väzby. Keďže sa opäť zapájam do Goodreads Reading Challenge, tak som si pripravila aj list pre ňu a odvážne som si pridala ešte 5 kníh. K svojmu sporeniu som sa rozhodla spraviť si ešte jedno mini a tak som si vyrobila jednu stránku aj pre neho. Nakoniec mi napadlo spraviť si nejaký plánovač príspevkov. Zvyčajne som si plán načarbala do nejakého A4 free kalendára a poznámky som si čarbala na papieriky. Sama som zvedavá, či to bude fungovať, pretože zatiaľ sa mi veľmi nedarí 😁. K diáru som si vyrobila aj vlastnú záložku, nálepky na čítanie, denné poznámky, či ikonky úloh. Všetko samozrejme zladené. Časom možno vyrobím poriadne kontaktné údaje, možno iné nálepky, či nejaké nové náplne















Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.