Scruffy Bears (Di´s digi stamps)

26 februára


Rok sa s rokom zišiel a môj synovec oslavoval druhé narodeniny. Minulý rok dostal pohľadnicu k meninám, tento rok bola rozhodne v pláne tá narodeninová. Vybrala som si digitálnu pečiatku od Di´s digi stamps a keďže ju bolo treba v pláne vyfarbiť, snažila som sa s tým začať včas. Na vyfarbovanie som použila Koh-i-Noor Polycolor 72 a veru mi medvedíci dali zabrať. Pohľadnicu som ladila k torte, ktorú som už mala naplánovanú a načrtnutú 😊. Na vnútorné stany som symetricky dala rovnaké papiere s kvietkom a kamienkami, pečiatku s dvojkou z vianočného setu od Aladine (použité v adventnom kalendári) a prianie, na ktoré sa vzťahujú autorské práva, lebo je písaná na mieru 😁. K prianiu som doladila obálku, aj keď už len s pečiatkou v surovej čiernobielej verzii.







Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.