Emmka a Hanka

26 mája


Po neuveriteľne dlhom čase sa sem znova vraciam a pokúšam sa napísať príspevok. Čím dlhšie nečinnosť trvá, tým je to horšie, o tom sa presvedčila pri mojom "beauty blogu". A priznám sa, že sa mi pre robotov z pochybných stránok sa mi písať nechce. Tajne som dúfala, že počas týchto krušných časov a home office-u sa k tomu dokopem, ale svoju ušetrenú energiu som viac míňala v záhrade a  na prechádzkach v prírode.

Ale aj keď už nie som taká aktívna ako kedysi, aj napriek tomu sa mi čo - to nahromadilo v archíve a ako vidíte, tieto obrázky v ňom ležali riadne dlho. V posledný októbrový deň sa trochu neplánovane vypýtali na svet moje neterky. Ale keďže sú to baby bojovníčky, tak som im o pár mesiacov, keď prišli z nemocnice, mohla odovzdať obrázky na pamiatku. Trochu ma mrzí, že sa mi nepodarilo na obrázok v tomto zložení vtesnať aj "tabuľku" s mierami (ako to mal ich brat), aj keď boli špeciálne, ale nedávno som vyrábala pohľadnicu pre dievčatko a napadlo mi, ako ich tam pri niektorej návšteve dorobím :-).









Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.