Pohľadnice z farebných vzorkovníkov

05 februára


Dnes tu mám pre vás jeden rýchly a stručný príspevok, ktorý by sa dal považovať aj za valentínsku inšpiráciu. V príspevku o vianočných pohľadniciach som spomínala, že farebné vzorkovníky som pôvodne plánovala použiť na niečo iné ako na stromčeky. Mala som ich však dosť, aby som ich mohla použiť aj na pôvodný nápad.

V podstate to bolo veľmi rýchle, prehováranie samej seba, aby som sa konečne do toho pustila, trvalo podstatne dlhšie 😁. Pre urýchlenie výroby pohľadníc som si farebné vzorkovníky podlepila obojstrannou lepiacou páskou. Následne som vysekla srdiečka, jemne som si naznačila mriežku a podľa nej ich nalepila. Zvyšok papiera som ozdobila kúskom papiera. Na jednu pohľadnicu som nalepila malé polovičné perličky, na druhú som nalepila metalickú pásku a vysekla som z holografického papiera "love" a pohľadnice boli na svete.




Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.