Vintage bicykel (Free printable)

21 februára


Vždy sa mi páčili rôzne plagáty/obrázky, ktoré boli ponúkané ako "printables" alebo "free printables". Povedala som si, že jedného dňa si skúsim vyrobiť niečo svoje. A kedy sa niečo také najlepšie skúša? Áno, keď je treba robiť niečo iné :-D.

Už som tu zopár vecí na stiahnutie mala, ale konečne sa dostávam aj k obrázku s citátom. Ako prvý som si vybrala silno motivačný citát od Alberta Einsteina. Tento citát som kedysi mala na rozdeľovači v diári v anglickej verzii. Hmm, teraz mi napadlo, že som mohla rovno spraviť aj verziu do diára. No, nevadí, nabudúce. Teraz aspoň verzia vo formáte A4. Stačí kliknúť pravým a stiahnuť. Alebo radšej prikladám aj PDF formát... 

Použité obrázky a vektory: bicykel a ružepozadie (Designed by Freepik)


Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.