Obálka na darčekovú poukážku

28 mája


Kolegyňa nám odchádzala na materskú dovolenku a dostala som za úlohu vyrobiť prianie k darčeku na rozlúčku. Keďže darček mala byť poukážka, ktorá prišla mailom, zlúčila som to do jedného, pretože aj ona si zaslúži pekný obal :-). Ako nič proti, ale tie maily, čo posielajú s kódmi, by mohli vyzerať trošku reprezentatívnejšie, veď často idú priamo na adresu oslávenca. Ako obvykle, aj tento prišiel celý roztrasený, rozhádzaný a ešte k tomu nevyskloňovaný. A je mi jedno, že ide hlavne o tú poukážku.

Hneď, ako ma kolega o to poprosil, sa mi začal rodiť v hlave nápad. Pri výrobe hrali hlavnú úlohu vysekávačky a farebné papiere, ktoré som doplnila páskou s efektom a kamienkami, ktoré našťastie prežili cestu poštou. Darčekovú poukážku som zladila s pohľadnicou, zalaminovala a nalepila, ako keby to bola klasická kartička. Keďže všetko prebiehalo na diaľku a kolega si tam želal aj naše podpisy, tak bolo treba niečo vymyslieť, čo s tým. Napadlo nám, že tam dáme naše digitálne, ktoré vkladáme do výkresov, čo by bol aj fajn hlavolam. Nakoniec mi pripravil mix čitateľných výkresových s tými, ku ktorým dostal scan a mohol vyrobiť s menom. Stále lepšie ako pôvodný mail :-). 







Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.