Zlato - zelené svadobné prianie s listami

21 júla

Bola som veľmi potešená, keď som opäť mohla vytvoriť pohľadnicu s motívom venčeka z listov, pretože tento štýl sa mi veľmi páči. Celá pohľadnica je vyskladaná z jednotlivých elementov a neboli pri nej použité ani papiere z nejakej sady okrem toho metalického zlatého :-). Keby sa mi pokazil notebook v procese výroby tejto pohľadnice, tak by to bol veľký problém, keďže bol hlavným nástrojom, aby mohli jednotlivé časti vzniknúť. Našťastie počkal, aj keď mi prekazil niečo iné.

Ako základ som si opäť vybrala kraftový papier, ktorý sa podľa mňa k tomuto štýlu hodí úplne perfektne. Rozhodnutie, čo dať na vrchnú stranu, padlo na výrez "Mr & Mrs" a tajne dúfam, že sa raz dočkám aj slovenskej verzie, hoci sme tu už riadne pokazení angličtinou, no viete si predstaviť, ako by to vyzeralo pri prianí s folklórnym motívom? Konečne som síce našla aspoň lepenkové výrezy, ale tie sa nebudú dať použiť v každom prípade.







Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.