✯ ▪ ✯ Marec (Projekt 2014:7/40) ✯ ▪ ✯

01 marca



Je tu Marec a tu je prvý marcový príspevok, ako inak mačací. Priznávam, že mačičku som stihla s odretými ušami, tento týždeň bolo také pekné počasie, že som sa venovala iným veciam. Dôsledok toho bolo, že som záverečné stehy lemovania nasekala na košíku ako mi išli pod ihlu a nie ako boli v predlohe. Na lemovanie som si už zvykla, ale neznášam tie polovičné stehy, kde musím pichnúť ihlu do prostriedku krížika alebo očka.

Marcová mačička prináša so sebou závan jari a tak sa nesie v pastelových farbách a ako je vidno, rozhodla sa pre jarné upratovanie a začala praním :-). Tie bodkované "bombiše" sú super, že? :-D Ako nelemovaná mi pripomína dinosaura, nemôžem si pomôcť... Opäť je rozmer obrázka do rámika 15x15 cm a obrázok sa skladá z 63x70 krížikov.









Táto mačička mi tak dala zabrať a unavila ma, že budem mať čo robiť, aby som sa dokopala do marcového plánu. Ale verím, že to zvládnem...


✯ Peknú sobotu prajem! ✯


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.