♈♂ Baran (Projekt 2014: 9/40) ♂♈

21 marca




Baran

"Baran je základné, mužské a ohnivé znamenie ovládané Marsom. Baran v sebe spojuje podnikavosť základného znamenia, nadšenie a impulzívnosť ohnivého živlu a odvahu, či energiu planéty Mars. Dáva dynamickú, divokú, aktívnu povahu s dušou bojovníka a so silnou túžbou po presadení vlastnej osoby." (http://www.zverokruh.sk)

Ani som sa nenazdala a je tu tretie znamenie a zverejním ho radšej hneď teraz ráno, lebo na víkend odchádzam preč a na zozname je dosť úloh. Baran začína dnes a bude tu s nami do 20.4. :-). Zatiaľ sa mi páči najviac. Veľkosť vyšitého barančeka s mačičkou je 54x40 krížikov a práca trvala opäť cca 10 hodín









Ešte jeden obrázok a mám za sebou štvrtinu projektu. Čas fakt letí. Materiál na ďalšieho štvrť roka už mám doma a premýšľam, že by som si mala spraviť nejaký nádskok :-). Aj keď neviem ako, lebo tento mesiac sa mi nejako nedarí dodržiavať vyšívací plán (okrem častí projektu) a so zlepšovaním počasia to bude so mnou asi čoraz horšie.


♈ Pekný deň! ♈




Mohlo by sa páčiť

4 comments

  1. Pěkný :) Ale budu trochu hnidopich - není to spíš ovečka, když nemá rohy? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ich má ešte maličké a nie sú vidno :-) na takýto detail Margaret nemyslela

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.