◠▫◡☀ Leto (Projekt 2014: 18/40) ☀◡▫◠

21 júna




Nie, nie, ja som nezabudla :-) Prvý letný deň... Ibaže po včerajšom výlete som bola taká unavená, že som si zabudla nachystať príspevok, ráno som odišla fotiť na folklórne a tam si spomeniem... No, veľa vecí naraz :-/

Ako som už pridávala na stránku na Facebooku, leto som sa rozhodla ísť fotiť k vode. Motív síce nie je taký, skôr by sa hodilo žlté pole, no to by najprv vodári museli pokosiť hrádzu, aby som na to pole videla a mala ho v pozadí. Tie fotky s jačmeňom boli fakt strašné. Náhradný variant bol voda. Keď už leto, tak pri vode :-). Tak som do tašky (pre istotu) zbalila lehátko, slnečník a loďku, obrázok do ruky a šup k Váhu. Ale ja som odborník na vybité baterky... V ten deň som natočila asi 4 videá pre druhý blog, zabudla dať nabiť baterku a potom som sa vydala do prírody, kde ma sprevádzali motýle. A povedať mi, že nefoť ich stále je ako položiť pred smädného vodu a povedať mu, aby ju nepil :-D Tak som ho pripravila o zvyšok šťavy a fotiť som musela ísť na druhý deň znova. Ale dobre to dopadlo, s fotkami som bola veľmi spokojná, aj napriek tomu, že slnko bolo už nižšie.









Keď už som sa takto naladila, mala by som nájsť nejaký morský, nech zapojím aj delfína a mušle :o). Tak a to je všetko, zajtra ale bude ďalší obrázok.


☀ Pekný zvyšok soboty! ☀

Mohlo by sa páčiť

4 comments

  1. Zuzka, obrázok je nádherný a fotenie pri Váhu je dobrý nápad!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Vám! ja sa z fotiek teším, aj keď to úplne neladí k motívu, ale vypálilo to ešte lepšie ako v mojej predstave :-)

      Odstrániť
  2. To jsou tak kouzelný fotky ♥♥♥ To pidi lehátečko a lodička :)) Rozkošný. Těším se na další :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, Romanka ♥ to lehátečko má aj chlapa, čo na ňom sedí v trenkách a pije pivo, ale toho som radšej na fotenie nebrala :-D

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.