♋ ☾ Rak (Projekt 2014: 19/40) ☽ ♋

22 júna




Rak

"Rak je základné, ženské a vodné znamenie ovládané Lunou. Rak v sebe spája iniciatívu základného znamenia, citlivosť a prispôsobivosť vodného živlu, so silne materskými hodnotami Luny. Dáva vnímavú, starostlivú, často aj dosť krehkú (náladovú) povahu, nadmerne túžiacu po bezpečí a emocionálnej blízkosti." (http://www.zverokruh.sk)

Trošku to trvalo, potrebovala som si trochu oddýchnuť po ceste domov, ale už som tu s ďalším znamením - znamením Raka. Toto znamenie začalo včera, no keďže sa prekrývalo so začiatkom leta, tak som ho presunula na dnes. Tento obrázok je devätnástou časťou môjho tohtoročného projektu a keďže je Jún, o chvíľu budem mať polovicu za sebou. Opäť to rýchlo preletelo. Rak bude vládnuť do 22.7. a vystrieda ho Lev. Veľkosť znamenia je 50x50 krížikov.









Dnes asi padnem do postele pred polnocou, rada by som ešte dočítala knihu, som zvedavá, pri koľkej stránke to "zalomím" :-))). A čo najrýchlejšie sa pokúsim spracovať fotky z Myjavy a Čachtíc, aby som sa o ne podelila.


♋ Pekný zvyšok nedele! ♋



Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. Já pokaždé obdivuji, že je stále někdo, kdo se věnuje vyšívce Suzi, moc krásné práce tady máš :-)....Já vyšívala tak dlouho, hrozně mě to uklidňovalo, ale nějak už není čas a malování to zatlačilo do pozadí, ale moc ráda spočinu očkem na krásné ruční práci :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Marcelka ♥ Ja si neviem predstaviť, že by som to nerobila :-) aj keď stále, aj po toľkých rokoch, sa stretávam s ľuďmi, ktorí to nechápu a mnohokrát si neodpustia hlúpe poznámky. nájsť človeka s podobnou úchylkou je vzácnosť a teším sa za každú dušičku. aj preto som dávnejšie začala prispievať do jednej zahraničnej komunity, kde sme sa zišli rovnakí ľudia. rozdiel je viditeľný - tam sa o feedback báť nemusím, tam ho mám. je to smutné, vzhľadom na to, že je to naše ľudové remeslo, ale je to tak.
      Maľovanie je tiež krásne, ja maľujem ihlou a ty pastelkami, farbami... :-) Ja som kreslila kedysi tiež, ale prestala som, keď som začala chodiť na výšku. potom ešte sem - tam niečo, ale už to nebolo ono.

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.