♌ ☼ Lev (Projekt 2014: 22/40) ☼ ♌

23 júla




Lev

"Lev je pevné, mužské a ohnivé znamenie ovládané Slnkom. Lev v sebe spája odolnosť pevného znamenia, sebavedomie a energiu ohnivého živlu s prenikavou silou Slnka. Dáva vitálnu, pyšnú, hravú povahu, ktorá sa snaží na seba upútať pozornosť, pričom svet berie ako jedno veľké divadelné javisko." (http://www.zverokruh.sk)

Levíča je znamenie mojej (chlapskej) polovičky :-) Ten popis sedí, by som povedala, z časti, no hneď na ďalšie levíča, ktoré poznám, sedí úplne. Osobne takýmto veciam neverím, ale keď náhodou niečo z toho popisu sedí, tak ma to vždy pobaví. Znamenie bolo ohrozené horkami, ktoré panovali, ale nakoniec sa mi ho našťastie podarilo stihnúť dokončiť. Veľkosť vyšitého obrázku je 58x46 krížikov a opäť je okolo neho rámik 70x70. Lev bude vládnuť do 22.8. :-).










Som sa rozhodla spraviť aj jedno gifko, sama pre seba si urobím aj takéto fotky, baví ma pozerať, ako jedna machuľa dostane nejaký tvar :-). Zo začiatku mi trochu trvalo, kým som si zvykla, vyšité to bolo raz dva, no do lemovania sa mi už veľmi nechcelo. Teraz to už beriem ako rutinu, aj keď občas sa stane, že obrázok mám hotový a zaseknem sa :o).


Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.