✯ ▪ ✯ Júl (Projekt 2014:21/40) ✯ ▪ ✯

02 júla



Nie, nie, ja som včera nezabudla. Len ma v pondelok v noci skolil nejaký bacil a skončila som s horúčkou v posteli. Ale tak, prvý pol rok som začala s meškaním, nezačnem aj druhý? :-D Nie, vážne som nebola v stave písať príspevok. Našťastie sa mi to podarilo vypotiť a dnes som tu s júlovou mačičkou, takže nebudem meškať šesť dní ako predtým. 

Júlová mačička prináša so sebou košík poľných kvietkov za asistencie včielky. Podľa spokojného výrazu usudzujem, že sa práve nadýchla ich krásnej vône :o). Ja som síce pri fotení použila obyčajné kvietky (okrem pupenca), ale voňajú rovnako pekne. Veľkosť obrázka je 60x70 krížikov.












Snáď už dnes bude len dobre a ja by som si mala aspoň tieto príspevky napísať popredu :o). Svet sa síce pre to nezrúti, keď to nejde, tak to nejde, ale aspoň tie tri (príp. štyri) by som chcela mať v správnom termíne.



✯ ▪ ✯ Pekný deň! ✯ ▪ ✯



Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.