Vlčie maky

Saturday, May 02, 2015


Keď už si užívam predĺžený víkend na tej Myjave, tak tu mám jeden vankúšik, ktorý som vyšívala ešte na strednej škole, čo je pekne dávno :o). Motív vlčích makov s kvietkami som našla v časopise Nápady a rady, ktorý vtedy mama občas kupovala. Snáď doma doplním aj číslo. Vyšila som ho len tak, z nudy, bez úmyslu vyhotoviť vankúš. Potom som si vymyslela tú kvietkovú bordúru, dala som ju okolo kytičky a vankúš už bol v pláne. Výšivka pekne dlho ležala medzi ostatnými, kým sa z nej stala návlečka na vankúš. Keď som bola v Alpách, kúpila som si tam jeden vtipný vankúš a zobrala som si ho na Myjavu, lebo tam som nemala žiadny taký, kým doma dosť. Lenže samotný bol celý biely, dosť sa špinil a žmolkoval. To bol dôvod konečne vyhotoviť tú návlečku! Zelená deka, zelené steny, zelená látka :-).

A aspoň jedna mobilná fotka počas prechádzky. Je dosť škaredo, plán spraviť zopár jarných fotiek mi nevyšiel.


Peknú sobotu prajem!


You Might Also Like

0 komentárov

Vopred ďakujem za vaše komentáre!

UPOZORNENIE
Komentáre s pozvánkami na rozdávačky alebo komentáre s podsunutým linkom blogu budú bez upozornenia zmazané!

Subscribe