Narodeninové víly: December

31 decembra


Je to tu! Som v cieli. Každý mesiac Lesley publikovala jednu vílu a toto je tá moja narodeninová. Narodila som sa začiatkom decembra, takže som musela pekne dlho čakať :-). Moja víla prekvapivo nedostala vianočnú ružu, ale dostala narcis. Narcisy mám rada, takže mi to nevadí :-))). Predloha na túto vílu je tu.

Január ♦ Február ♦ Marec ♦ Apríl ♦ Máj ♦ Jún ♦ Júl ♦ August ♦ September ♦ Október ♦ November

Som veľmi rada, že som sa zapojila a že som SAL pri všetkých povinnostiach nakoniec stihla. Vďaka, Lesley!

✄ ✄ ✄

It´s here! I´m in the finish. Every month Lesley published a new fairy and this is my birthday fairy. Finally :-D I was born on December 5th and I had to wait so long :-). My fairy didn´t got  a poinsettia but she got a jonquil. I like jonquils so it´s O.K. :-))) The chart for december fairy is here.

January ♦ February ♦ March ♦ April ♦ May ♦ June ♦ July ♦ August ♦ September ♦ October ♦ November

I´m so happy I joined this SAL fairy party, thank you Lesley!




Na záver prikladám nástenku na Pintereste, kde sú všetky víly pekne spolu :-)


Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.