Diár 2015 - Finish

29 decembra



Na záverečný príspevok o diári mi nezostali žiadne vylepšenia. Pribudlo mi síce zopár nových vecí, pások, pečiatok a tak, ale už som to nestihla pred odchodom na Myjavu nafotiť, takže príspevok bude obsahovať len posledné týždne.
V úvodnej fotke vidíte, ako som diár pekne počas roka kŕmila, nižšie moje dva nové, pričom čierny je rovnaký ako tento hnedý a s motýlikovým sa tu ešte niekoľkokrát stretneme :-).



Hneď na začiatku som si ho trochu vylepšila, dvakrát spravila nové rozdeľovače (tu a tu), kartičky (tu a tu), či gombíkové záložky.

A teraz posledných pár týždňov, ktoré chýbali do kompletného prehľadu. Všetky týždne sú na Pintereste, nástenka je priložená na konci príspevku.








Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.