Make A Wish (Gorjuss Oops A Daisy)

03 júla



Takmer po roku tu mám ďalší príspevok do série Gorjuss dievčatiek. Tentokrát je v hlavnej úlohe "Oops a daisy". Obrázok som mala už vyfarbený dlhšiu dobu. Nedávno som v Tedi narazila na sadu papierov z motívom galaxie a len čo som otvorila zásuvku s papiermi, bolo rozhodnuté.


Použila som:
♥ rezačka papiera
♥ ryhovacia podložka
♥ biely výkres
♥ sada dizajnových papierov
♥ vysekávačka "scaloop circle"
♥ nožnice, obojstranná páska
♥ lepiace penové štvorčeky
♥ pastelky Koh-i-Noor Polycolor 72
♥gumenná pečiatka Oops a daisy
♥ čierna atramentová poduška
♥ Stamp perfect
♥ akrylový blok
♥ atramentová poduška Die Izink, Cassis a Mer du sud
♥ gumenné pečiatky Simly Sayings
♥ okrajová vysekávačka, hviezdičky


Obrázok som síce zdieľala svojho času na Instagrame, ale to bolo už dávno. Takže na pripomenutie... Na oživenie som papier ozdobila ešte hviezdičkami z okrajovej raznice od Crelando.





Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.