Prianie k narodeniu dievčatka

26 júna


Na dnes som si pripravila príspevok s prianím k narodeniu dievčatka. Keďže malo byť ružové, najružovejšie ružové, na jeho zhotovenie som použila sadu papierov Pretty in pink od Back to basic. Pôvodne som si k tejto príležitosti objednala kočíky, lebo som myslela, že budem vyrábať obrázok. Miesto toho som ale nakoniec vyrábala prianie, na ktoré boli všetky kočíky príliš veľké. 


Keďže moja prvotná predstava nevyzerala moc dobre, ako sa pri tvorení stáva, musela som trochu zaimprovizovať. Našťastie som mala v zásobe výsek "It´s a girl", takže som mohla použiť ten. Mamina je v tomto prípade lektorka angličtiny, ale asi si budem musieť zadovážiť nejaké tie výseky v slovenskom znení 😊.


Do vnútra prišlo prianie a na vrchnú časť som napísala meno dievčatka s dátumom narodenia. Rožky priania som dozdobila zlatými ornamentami.





Vrchnú časť som ozdobila papierovými kvietkami, pod ktoré som dala výseky v tvare halúzky. Miesto sa ušlo aj motýlikovi. Trvalo mi veľmi dlho, kým som bola s rozložením spokojná a začala lepiť. Ale nakoniec sa podarilo a prišiel rad na finálne zaviazanie mašličky 😊.



Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.