Osem letných pohľadníc

10 júla


Dnes som si pripravila príspevok s ôsmymi letnými "slnečnými" pohľadnicami. Popravde, mala byť jedna, maximálne dve, ale napadali mi nové a nové možnosti a už som sa nedala zastaviť, hotový záchvat tvorenia ma chytil.
Rozhodla som sa všetky spraviť v jednoduchom prevedení a v rovnakej farebnej kombinácii ako sériu k rôznym príležitostiam. Pri ich tvorení som sa pohrala s atramentovými poduškami, či už za pomoci šablóny, alebo tenkej washi pásky, cez ktoré som ich penovým aplikátorom nanášala na výkres.


Toto je materiál, ktorý som pri výrobe pohľadníc použila. Čo sa týka použitia washi pások, ale aj atramentových podušiek, použila som hladký výkres. Drsnejší by washi pásky odtŕhali, aj keď priznám sa, že pri konci mi už robili trochu problémy aj pri hladkom. No a penový aplikátor lepšie kĺže po hladkom papieri, na drsnejšom akurát tak spraví žmolky. Drsnejšie výkresy si nechám radšej na vyfarbovanie pečiatok pastelkami.

⋄ rezačka papiera
⋄ biele výkresy
⋄ tenké washi pásky (Tiger)
⋄ šablóna ornament (Efco)
⋄ šablóna cik-cak (MiniArt)
⋄ penový aplikátor (Aladine)
⋄ atramentová poduška IZINK "Yellow" a "Orange" (Aladine)
⋄ atramentová poduška VersaFine, Onyx black
⋄ akrylové bloky
⋄ pečiatky "Stromy", "Lapač snov", "Morský svet", "Kvietky" (Aladine)
⋄ pečiatky "Motýle" a "Jesenné rastliny" (Efco)
⋄ drevené pečiatky "K meninám" a "K narodeninám"(OtaviusArt)
⋄ raznica filigránový motýľ (Crelando)
⋄ raznica "scallop circle" 3,7 cm (dpCraft)
⋄ raznica kruh 7,5 cm (dpCraft)
⋄ raznica motýľ (Efco)
⋄ penové lepiace 3D štvorčeky (Dovecraft)
⋄ ozdobné kamienky (Tedi)
⋄ obojstranná lepiaca páska, nožnice

Ostatné texty som vytlačila na tlačiarni.

"K narodeninám"




"Nasleduj svoje sny"




"Všetko najlepšie"




"K meninám"




"Blahoželáme"




"Uži si dovolenku"




"Krásne leto"




"Veľa šťastia"




Na záver všetky pekne pokope 😊.


Pekný večer prajem!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.