WIP - Ladybug & Daisy 1

21 februára


Keďže zoznam cieľov na tento rok obsahoval toho viac než dosť, rozhodla som sa aspoň niektoré ukázať v procese "výroby". Ponechala som anglickú skratku pre tento úkaz (work in progress) a k nemu originál meno dizajnu (premýšľam o tom, že budem tie názvy písať stále tak). Určite sa bude nejaký priebeh, ak nezabudnem, objavovať aj na Instagrame, či tumblr. Po dlhom uvažovaní som si založila vlastné pre tento blog.

Takže...


Prvý obrázok je práca po prvých šiestich hodinách vyšívania ešte minulý rok. Stav, na ktorý som naviazala pred pár dňami. Myslela som si najprv, že budem pridávať každý týždeň obrázok, kde sa moja práca nachádza. Bohužiaľ som mala toho toľko, že to nevyšlo...


Kým som ešte čakala na okamih, kedy si konečne zakúpim materiál na ABC Sampler Mystery SAL, zobrala som do ruky rolku, ktorú som len prekladala hore-dole a pustila som sa do toho. No, materiál sa mi podarilo zohnať podozrivo rýchlo, v obchode im chýbali asi len tri odtiene, na druhý deň som už vyšívala abecedu. Tú som stihla v celkom dobrom čase a tak som znova pokračovala na lienke.


Tretí obrázok sprevádzali menšie komplikácie. Dala som si za úlohu spraviť obrys sedmokrásky. Je dosť blbé posunúť riadok o celý "kvietok", toto sa ešte dalo zakamuflovať. No potom prišiel deň blbec, kedy človek pokazí aj to, pri čom nie je a bolo to. Za to, že som sa tak tešila, že sa to našťastie dalo ľahko opraviť, som ja slepá, posunula vzor o dva riadky. A to už nezakamufluješ... Keep calm and start to unsew. Znova. Asi dve hodiny práce v keli, pričom páranie mi trvalo ešte dlhšie. Prekvapivo som ani veľmi nenadávala. Už nebolo síl :-D

Šťastlivo som ale obrys nakoniec dokončila a môžem sa vrhnúť na lupene. Tie sa mi robia o dosť ťažšie ako vzor. Ďalšie tri by mohli obsahovať aj takmer vyšitý. Tak snáď to vyjde :-).

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.