Aká sova!

12 februára


No, po zvláštnom nadpise, ktorý je doslovným prekladom názvu dizajnu What a Hoot od Rhony Norrie sa dostaneme pomaly k obsahu príspevku :-). Pôvodne sa objavil v čísle 223 časopisu The World of Cross Stitching. V pondelok som narazila na túto voľnú predlohu (na stiahnutie tu), ktorú zdieľal magazín Cross Stitch Crazy na svojom Facebooku. Mám rada takéto "freebies", lebo sú jednoduché a rýchlo hotové. No a keď zdieľali sovu, ja sovy milujem, nebolo o čom. Dokončila som rozpracovaný obrázok a nebolo ma treba dva razy prehovárať, už som aj chystala materiál. Cieľ bol od začiatku jasný, je to malý obrázok, bude z toho pohľadnica. Vyhrabala som aj kúsok kanavy s veľkými okami (inak by bola sova maličká) a začala som. Práca trvala asi 3,5 hodiny. Na druhý deň som už len vyrobila pohľadnicu a obálku, aby ladila k obrázku.


Najprv som vypárala okraje a potom jeden riadok. Chvíľu som maturovala nad veľkosťou, lebo na druhej strane mi väčšia kanava spravila trochu škrt cez rozpočet, ale nakoniec to dopadlo dobre a vošlo to na rozmer klasického veľkého blahoželania. Orezala som výkres do požadovanej veľkosti, vymerala polohu a nalepila obrázok. Okraje som oblepila jednou z nových pások z Lidla, dva prúžky som dala aj dovnútra a bolo hotovo.










O obálke, štítku na zadnej strane, či vizitke si napíšeme snáď niekedy v budúcnosti, dnes už je tu toho aj tak dosť. Nemohla som odolať foteniu tohto rozkošného dizajnu. Pohľadnica sa bude dať čoskoro aj zakúpiť v mojom obchodíku na SaShe.

A čo vy a sovy? Tiež patríte k milovníkom alebo naopak?

Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

2 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.