Zoznam úloh

24 februára


Dnešný príspevok bude opäť patriť diáru. Ako vidíte na obrázku, bol to po rozdeľovačoch ďalší nový DIY doplnok. K vytvoreniu tejto vecičky ma inšpirovala Alexis. Lenže ja ešte nemám laminovačku a tak som si musela pomôcť, ako som vedela. Som zvyknutá na lepiace papieriky, ale prišlo mi to ako celkom fajn nápad.
Doma sa mi povaľuje zopár čistých fólií, ktoré mi zostali po štátniciach. Tak som jednej našla využitie. Alexis vytvorila "To do list", ktorý sa dá použiť opakovane a tu je teda ten môj.


Postupovala som následne. Podľa originál rozdeľovača som si obkreslila na vybraný scrapbookový papier (2x) a fóliu (1x) tvar. Vystrihla som to a dva papierové kusy som zlepila. Vo worde som si vytvorila tabuľku so zoznamom potrebného rozmeru, vytlačila ju a orezala. Obkreslila som si miesta pre dierky a potom som nalepila zoznam. Na okraje som nalepila obojstrannú pásku (Milan alebo Kores), no nie po celej šírke a následne nalepila fóliu. Bola to trochu challenge, mala som len jeden pokus... Vysekávačkou som urobila dierky, bolo to trochu pracné, ale podarilo sa a potom som oblepila okraje washi páskou s barokovým vzorom tak, aby prekrývala Milana :-). Druhú stranu som nechala len papierovú.


Na písanie používam fixu vhodnú aj na CD (napr. tu). Na fóliu chytí a ľahko sa zotrie alkoholom a je v modrej, červenej aj čiernej farbe. To obyčajné pero nižšie je samozrejme ilustračné, ladilo mi so vzorom :-).





Skúšala som spraviť aj tlačiteľnú verziu, takže tu je vo formáte pdf a rovno 4x, ak by nešiel do fólie :-).

Pekný deň!




Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. Super nápad a krásně sis s tím vyhrála. Ten design nemá chybu ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V rámci mojich možností, ale som spokojná, je to super vecička :-) Ďakujem

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.