Gombíkové srdce

14 februára


Mala som niekoľko nápadov, no musela som si vybrať ten najrýchlejší. Gombíky sa tu objavili nedávno ako záložky, pohľadnica tu bola vo štvrtok a dnes je tu mix :-). A keďže dnes ten Valentín, ktorého inak my dvaja ignorujeme, tak tu pridávam inšpiráciu, ak chcete dať niečo vlastnoručne vytvorené, ktorú pri troche šťastia (rozumej máte doma gombíky a farebný výkre) stihnete aj na poslednú chvíľu. Okrem toho táto inšpirácia môže poslúžiť hocikedy v priebehu roka - na "výmesačie", výročie alebo len tak spontánne bez povinného dátumu. Neviem, ako by takéto niečo prijala chlapská strana, aj keď teda v dnešnej dobe som si nie celkom istá ani nárokmi tej dievčenskej. V každom prípade, je to vec, ktorú zvládne aj chalan, aj keď sa pri tom bude zrejme cítiť trochu divne.

Pôvodný zámer bol gombíky prišiť, o čom svedčí aj nasledujúca fotka, no s tým by prišiel krok navyše - ako zamaskovať zadné stehy. Ja by som to síce mala čím ... ale nechala som to tak a gombíky som iba prilepila. Dovnútra som nalepila srdiečkovú washi pásku (DaVinci), lebo náhodou takú mám a hotovo.
Gombíky môžu byť obyčajné alebo špeci (galantéria, DaVinci), ako chcete. Keď už máte tie správne, už ich len stačí poukladať ich pekne vedľa seba, pridať kvapku sekundového lepidla a prilepiť.









P.S.: Ja som vedela, že tá valentínka, čo som dostala za nákup v Albi sa mi na niečo hodí :-). Napr. na fotenie do príspevku...

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

4 comments

  1. Tak tohle bych si hned vystavila, protože je to fakt originální a super nápad. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru ja to tu aj vystavené mám a možno to skončí na nástenke nad stolom :-))) Ďakujem ♥

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.