Pohľadnica ku Dňu otcov

17 júna


Dnes je Deň otcov a ja som si pri tejto príležitosti pripravila jednu pohľadnicu. Premýšľala som najprv, že ju spravím v podobnom duchu ako tie ku Dňu matiek, ale keď som premýšľala nad jej prevedením, tak mi napadla ešte ďalšia možnosť a s tou sem teraz prichádzam.


Modro - hnedá kombinácia je jedna z mojich najobľúbenejších, takže keď už som mala rozmyslené, ako to spravím, bola táto kombinácia jasná voľba. Na vytvorenie pohľadnice som použila sadu dizajnových papierov z Tedi, sovičkovú vysekávačku a nalepovacie oči. Na krídelká som použila kvietkovú vysekávačku.


Pôvodne som mala v pláne nalepiť sove fúzy, ale nevypálilo to tak dobre, ako som si to predstavovala, tak skončila s takto smiešnym modrým zobáčikom 😊.


Text som si vytlačila na jeden z dizajnových papierov.


Nedalo mi nepridať aj tento záber 😋.




No a prevedenie z dostupného materiálu si snáď nechám na budúci rok 😊.

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.