Pohľadnica ku Dňu detí

01 júna


Dnes tu máme Deň detí a ja som si k tomuto sviatku pripravila pohľadnicu. Vlastne dve pohľadnice. Dievčenskú aj chlapčenskú verziu.

Inšpirácia prišla z ničoho nič a hneď som si ju nie že zapísala, rovno som si ju naskicovala aj so zoznamom, čo k nej potrebujem. A presne tak som ju vyhotovila. Rozhodla som sa, že spravím papierové lízanky a dizajnový papier na ne si sama vyrobím. Isto, dá sa to spraviť aj z hociakého pekného, ja som sa rozhodla pre "diy".

Postup je jednoduchý...


Na papier som si "naďobkala" akrylovú farbu striedavo červenú, ružovú, oranžovú a bielu farbu. Túto techniku som si osvojila ešte v časoch, keď som si takýmto spôsobom kedysi pomocou lakov zdobila nechty ☺. Potom som pomocou špáradla spravila zopár bodiek.
Farby som nechala zaschnúť, medzitým som si pripravila podklad a po zaschnutí som pomocou raznice vysekla tvar. Pohľadnicu som chcela 3D, takže som "lízanky" nalepila na penové štvorčeky. Potom som k nim prilepila pomocou lepidla špáradlá. Okraj zvyškového výkresu som oblepila washi páskou, vysekla mašličky a nalepila na špáradlá. Text som si vytlačila na tlačiarni a celý prúžok s ním som nalepila rovnako ako lízanky na 3D lepiaci štvorček.

Potrebujeme:

♥ akvarelový papier
♥ akrylové farby
♥ hubku na nanášanie farby (postačí aj kuchynská)
♥ dizajnové papiere
♥ kraft papier
♥ biely výkres
♥ vysekávačky
♥ špáradlá
♥ 3D penové štvorčeky
♥ obojstrannú lepiacu pásku
♥ lepidlo
♥ washi pásku
♥ rezačku papiera, nožnice

Do vnútra je možné napísať, či už krátky veršík alebo dorobiť vrecko, či mini obálku, do ktorej môžete vložiť napríklad vstupenky do kina.













Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.