Skladacia pohľadnica k narodeninám

15 júna


Svoju zbierku papierov som si obohatila o sadu "Springtime" od Mintay by Karola a ako to už u mňa býva, kúpim si krásne papiere a ťažko sa mi s nimi lúči.


Občas sa to ale hodí, lebo ich mám v zásobe akurát keď potrebujem vyrobiť niečo zladené. Tak to bolo aj teraz, keď som bola požiadaná vyrobiť pohľadnicu k 25. narodeninám.


Keďže oslave narodenín bol prikladaný väčší význam, rozhodla som sa spraviť nie klasickú pohľadnicu, ale skladaciu. Tentokrát som mala v jej prevedení jasno od začiatku a ani som netušila, že sa mi podarí zladiť s ňou aj výsek, ktorý som použila na vrchnú časť. Slečna má doma Angličana, takže anglický text sa mi hodil k anglicko-slovenskej torte, ktorú mala dostať.


Hoci moje zlaté písmenká, či čísla boli nedávno nazvané kostolnými, pre mňa sú jednoducho slávnostné a k tejto farebnej kombinácii (alebo všeobecne k niečomu slávnostnému) sa mi úžasne hodili.


Ako už býva zvykom, snažím sa prispôsobiť aspoň trochu aj obálku. Teraz som si uvedomila, že som nezachytila zadnú stranu obálky, kde bolo zatváranie ešte prelepené filigránovým motýlikom.


Pohľadnicu som spravila o kúsok väčšiu ako moju prvú skladaciu, pretože stredný diel bol určený na prianie, ak by bol náhodou obsiahlejší 😊.



Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.