Tri pohľadnice a tréning s Chameleon Pens

21 júna


Pred nejakou dobou som pre blog Scraptime písala o fixách Chameleon pens. V rámci tohto článku nechýbala ani ukážka na troch pohľadniciach. Stále ešte trénujem a mám ešte zopár obrázkov v pláne, ale tak na začiatok tieto tri.


Digitálnu pečiatku "Kitty in a tea cup" od Di´s Digi Stamps som si vybrala za účelom následného odoslania milovníčke mačičiek. Di má hrozne krásne pečiatky, úplne ich zbožňujem a že som ich už zopár nakúpila. Túto pohľadnicu dávam síce prvú, no robila som ju ako poslednú, keď som už mala vyfarbovanie aspoň trochu v ruke. Na jej vytvorenie som použila sadu papierov z Tedi, papierové kvety, vysekávačku vetvičky s lístkami. Text som si vytlačila a nalepila na kraft papier, rovnako ako spomínanú vyfarbenú pečiatku od Di.




Uf, pečiatku "Let´s shop", ktorú som použila na túto pohľadnicu mám uloženú pod súborom Wee, takže Wee stamps, len sa k nej neviem spätne dopátrať, zrejme bola jedna z "freebies" v niektorej skupine na Facebooku, v ktorej som.


Na jej vytvorenie som použila môj čoraz obľúbenejší kraft papier, sadu papierov z Tigra a k obrázku som vytlačila text.



Keďže sa v tom čase blížil Deň matiek, tak som si vybrala aj jednu pečiatku k tejto téme. Táto je od Sylvie Zet a jej názov je jednoducho "Flowers". Obrázok na túto pohľadnicu sa mi podaril asi na štvrtý krát. Mohlo to byť na prvý, ale ako už u mňa býva zvykom, čím viac šperkujem, tým väčšia šanca je, že niečo pokazím.


Na jej vytvorenie som použila papier zo sady "Springtime" od Mintay by Karola, zvyškový papier, washi pásky a okrajovú raznicu. Na kruhy v kvietkoch, či okolo nich som použila enamelové bodky.



Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.