Jedálníček

16 októbra


"Jídelníček? Já jsem neřek jídelníček. Vy jste řekl jídelníček." 

Asi tak by som začala dnešný príspevok, pretože to mi napadlo ako prvé, keď som prepísala anglický názov za slovenský. Tento príspevok je tak trochu na skúšku a možno aj malý tip. Hneď vysvetlím, prečo je na ňom len päť dní.
Ako som napísala, je taký skúšobný. Už viackrát som sa zamýšľala, že spravím nejaké "free printables". Odkedy som prestala chodiť na obedy, lebo každodenné stravovanie v reštauráciách nemalo na mňa pozitívny účinok a začala si nosiť vlastné, mala som v tom väčšinou chaos. Keď som tento rok ešte k tomu všetkému začala cvičiť, bolo treba to lepšie zorganizovať. Tak som si vymyslela, že si spravím nejaký ten plánovač jedla. Fungovalo to hneď lepšie a poviem vám, že ak si týždeň nepripravím takto vopred, tak mám v tom opäť chaos. No a keďže chodím do práce päť dní, tak som si jedálniček pripravila len na dni, keď chodím do práce.

Je mi oveľa jednoduchšie zobrať v sobotu ráno pero a rozplánovať si, čo chcem jesť, podľa zoznamu nakúpiť a v nedeľu si to pripraviť. Isto, niečo musím dorobiť aj cez týždeň, kiež by sa mi to vždy dalo tak spraviť, že v nedeľu nachystám a potom len vyťahujem, občas je to otravné, hlavne keď prídem unavená alebo nemám náladu. Ale tak keď už to musí ísť do mikrovlnky, proti ktorej som sa dlho bránila, nech to je aspoň o niečo čerstvejšie 😊. A vtedy mi aj tak stačí pozrieť, čo som si na seba vymyslela a už si aspoň nemusím lámať hlavu. Jasné, že občas dostanem jednoducho chuť na niečo iné. No čo už, tak mám aspoň nápad na ďalší týždeň.


Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.