Smotanové tagliatelle s kuriatkami a pórom

02 októbra


Keď už je ten čas obeda... Už si ani nepamätám, kedy naposledy som pridávala recept. No, recept. Veď neprinesiem nič svetoborné. Len sa chcem podeliť o jednu fajnovú kombináciu. Nezapadá síce do môjho bežného jedálnička, ale občas zhreším, telo si to jednoducho vypýta. 
Dostala som tentokrát chuť na cestoviny, ale chcela som nejakú zmenu. Najčastejšie padne voľba na špagety s rajčinovou omáčkou. A tak som si vymyslela kombináciu húb a póru. Dajú sa zjesť aj bez smotany, stačí primiešať parmezán. Sú možno suchšie, ale rovnako chutné.

Potrebujeme:
1 polievková lyžica olivového oleja
dva strúčiky cesnaku
1 stredný pór
200 gramov kuriatok
smotana na varenie
400 g tagliatelle
parmezán
bazalka
soľ (prípadne korenie)


Kuriatka umyjeme, osušíme. Pór nakrájame na tenké kolieska, aj zelenú časť, koľko sa dá. Cesnak nasekáme na drobno. Cesnak, pór osmažíme, pridáme kuriatka, po cvhíli trochu osolíme, prípadne okoreníme a dusíme do zmäknutia. Kým sa kuriatka s pórom dusia, uvaríme si v osolenej vode tagliatelle (al dente) a scedíme. Do hubovej zmesi pridáme smotanu, necháme trochu zovrieť. Na koniec buď pridáme cestoviny a všetko spolu zamiešame., alebo omáčku nalejeme na cestoviny a premiešame. Na tanieri posypeme parmezánom a "ozdobíme" bazalkou.

Môj pokus nakoniec dopadol tak, že ich ešte musím niekedy spraviť, lebo mali úspech 😊.

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.