Blahoželanie k narodeniu dievčatka

02 júna


Dnes tu máme opäť jednu bábätkovskú pohľadnicu, ktorá cestovala do južných Čiech mojej blogerskej kámoške. Tentokrát som skúšala niečo trošku iné a využila som na to sadu papierov "My Little Baby Girl" od Fabriky Decoru. Už som sa raz pokúšala niečo s ňou vytvoriť, ale nepodarilo sa mi to správne skombinovať, niečo mi tam stále chýbalo. Tentokrát to išlo ľahšie, hneď som siahla po tejto sade, pretože už som mala v hlave nápad. K pohľadnici som tradične vyrobila ladiacu obálku a k textu vo vnútri som doplnila zlatý text s údajmi o narodení. Keďže som už vedela, že dovnútra pôjdu tie zlaté písmenká, ako podkladový papier som použila papier s metalickým geometrickým vzorom z Tedi-ho.






Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.