Margaret Sherry - Maypole Cuties

11 júna


Tento obrázok som začala vyšívať asi pred dvomi rokmi. Keďže som videla, že ho aj tak nestihnem na termín, na ktorý ho chcem mať, odložila som ho do košíka. Tento rok som si povedala, že ho musím dokončiť, no opäť mi to celkom nevyšlo tak, ako malo.
Keď som sa k nemu vrátila, všetko si nachystala, zrazu som si všimla, že je kanava od niečoho zašpinená. Odpočítam krížiky, akurát to vyjde na prázdne miesto. Na super... A tak som výšivku zahodila a začala odznova. Najhoršie sa vyšívali aj lemovali stuhy. Nespočetné množstvo polovičných krížikov ma miestami hrozne odrádzalo. Nevedela som sa dočkať, kedy sa ich zbavím a budem sa venovať tým rozkošným zvieratkám, vďaka ktorým dizajny od Margaret Sherry milujem. Tento dizajn je z časopisu The World of Cross Stitching, jún 2017, ale je aj v špeciálnom vydaní časopisu, ktorý bol vydaní na pamiatku Margaret, ktorá minulý rok zomrela.





Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.