Veselá pohľadnica k narodeninám

04 júna


Keď som išla tvoriť túto pohľadnicu k narodeninám kolegyni, ktorá je dlhodobo PN, vedela som, že chcem, aby bola veselá a jarná. Na jej vytvorenie som si vybrala sadu pečiatok a vyrezávacích šablón s letným názvom "Summer Meadow", ktorá bola priložená k časopisu (Cardmaking & Papercraft Issue 198 August). Pretože sa mi veľmi páčili ukážky v časopise, jednu z nich som si zobrala ako predlohu a mierne som ju upravila. Ako vidno z fotiek, spravila som ju trochu 3D. Vnútro pohľadnice som zabudla odfotiť a potom tam už bola básnička na mieru, takže tento záber tentokrát vynechám. Pri pečiatkovaní som si pomohla pomôckou "Stamping perfect", na výrobu som použila papiere z Tedi-ho a popri Distress Ink a Memento som použila aj podušky Aladine






Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.