Plagáty Home

30 júna


V posledný júnový deň som si pripravila len taký jednoduchý príspevok s veľmi známym citátom. Už som tu zopár "printables" mala, ale teraz som skúšala trochu sa pohrať, lebo som si chcela nejaké plagáty vyrobiť do obývačky a do spálne, kým dorazí Desenio, aby nebolo na stenách prázdno. Možno sem časom pridám aj tie ďalšie. Desenio už visí, ale tieto "Home" som si aj tak nechala. Ak to však chcem spraviť editovateľné, zrejme sa mi to free nepodarí, trápila som sa s tým dlhú dobu, ale dá sa to spraviť aspoň nejakým editorom pdf. Veľkosť obrázka je 10x13cm na formáte A5.







Aby sa nepovedalo, na blog som vyrobila aj slovenské verzie. Osobne preferujem anglické, väčšina z nich aj tak lepšie znie pred prekladom, nič proti našej slovenčine :-).

Keďže zarámované obrazy mám väčšinou problém kvôli odrazom nafotiť, pomohla som si internetom.

zdroje:
pozadie v koláži - Freepik/Freepik
pozadie v koláži - alexandercho/Freepik
mramorový vzor - pikisuperstar/Freepik
rám - tirachard/Freepik
písmo - Rouge Script/fontsquirrel.com

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.