DIY Pexeso

25 júna


Tento príspevok som pôvodne plánovala ku Dňu detí, čo mi trochu nevyšlo, lebo hoci som to mala pripravené, zmyslela som si, že chcem k tomu spraviť aj krabičku, na ktorú som samozrejme nemala kraftový papier. Vyrobiť si vlastné pexeso s obľúbeným motívom je celkom fajn zábavka, aj keď neviem, či dnešné deti niečo také ocenia, keďže to nie je digitálne. 


U nás doma bolo pexeso veľmi populárna hra, hrávali sme ho veľmi často a výroba tohto vlastného bola podfarbená troškou nostalgie. Vyrobiť si ho mi napadlo možno už aj 2 roky dozadu, keď som snorila v Tedi medzi regálmi a zháňala veci, ktoré zaručene nepotrebujem (áno, takmer presne dva roky dozadu, našla som fotku toho nákupu :-D). Tak som sa dostala k nálepkám a ako som tak brala jedny za druhými, pri týchto mi to napadlo (mimochodom moje dva obľúbené motívy) a vlastne som ich kupovala za týmto účelom + ešte navyše do zbierky.


Keďže boli tiež takého recyklovaného vzhľadu, rozhodla som sa, že na pexeso použijem kraftový papier. Predsa je aj hrubší a odolnejší ako obyčajný výkres. Narýchlo som pohľadala nejaký veselý obrázok a na nasekané štvorce som vyrobila nálepky. Kartička má rozmer 4 x 4 cm. To isté som dala z druhej strany, len som priehľadnosť stiahla na polovicu a nalepila nálepky. Motýle sa opakovali, takže som potom robila kombinácie dvoch obrázkov. Ako som spomenula vyššie, rozhodla som sa spraviť aj krabičku v podobe exploding boxu, ktorý bol samozrejme oblepený tým istým motívom.








Pexeso je poctivo vyrobené v počte 64 kartičiek a hrá sa s ním celkom fajn :-).

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.