Šampiňónové cestoviny

09 júla


Občas neodolám a chcem sa tu podeliť o nejakú dobrotu, hoci to sem tak celkom nepatrí. Toto jedlo vzniklo spontánne, hoci malo byť na obed niečo iné, no ja som trochu zaexperimentovala.
Pozrela som, čo som tu mala naposledy a bude to vyzerať, že neviem variť, lebo to boli tiež cestoviny. Pravda je, že ja to jedlo neviem pekne nachystať na tanieri a odfotiť :-D. Toto som si užívala tak, že som si len tak zo srandy popri tom fotila postup, ktorý som sa zo srandy rozhodla nakoniec aj použiť. 

Potrebujeme (na 2 porcie):
200 g cestovín
250 g šampiňónov
2 jarné cibuľky
1 sladkú smotanu
1 lyžicu masla
1 strúčik cesnaku
bazalku
parmezán
olivový olej
soľ, mleté korenie

Myslím, že postup som nafotila dostatočne, že ani nie je treba vysvetlovať :-). Ale keby náhodou...  Cestoviny uvaríme al dente. Očistené šampiňóny a jarnú cibuľku nakrájame, pričom oddelíme bielu časť od cíbikov. Na jemno nakrájame cesnak a zarobíme maslo s nasekanou bazalkou. V panvici rozpálime trochu olivového oleja a pridáme šampiňóny. Do uvarených a scedených cestovín vmiešame bylinkové maslo. Keď sú šampiňóny hotové, pridáme k nim podľa chuti korenie, soľ a bielu časť cibuľky. Chvíľu zmes spolu podusíme, pridáme sladkú smotanu. Primiešame cestoviny, parmezán a máme hotovo.
Zvyšok šampiňónov a jarnej cibuľky zo zväzku nevyšiel nazmar. Nakrájala som ich, poukladala na lístkové cesto posypané strúhaným syrom, dala upiecť a bola maškrtka večer k filmu.




Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.