Pohľadnica k 50. narodeninám

16 júla


Ako som spomenula v predchádzajúcom príspevku, k oficiálnemu darčeku pre našu kolegyňu som vyrábala prianie. Sadu papierov Melody od Lemon Craft som kupovala presne kvôli tejto a ešte jednej 50-kovej pohľadnici, hoci je vytvorená ako svadobná kolekcia. Kým som začala tvoriť chvíľu som ochkala nad tým, aké sú tie papiere krásne a že vopred sa im ospravedlňujem za to, že ich rozsekám, no sľubujem, že z nich spravím niečo pekné :-). Snáď sa mi to podarilo...

K prianiu som samozrejme zladila aj obálku, nechýbala papierová čipka, či moje obľúbené zlaté písmená/čísla. Dovnútra som na záver vlepila prianie a vľavo bol priestor na podpisy. Na túto pohľadnicu som použila pre mňa nezvyčajný formát 10 x 20 cm.






Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.