Troje náušničky

14 júla


Je to mnoho rokov, čo som vyrábala náušnice. Tento blog síce vznikol práve kvôli nim, ale časom sa z neho stal miš - maš, pretože ja musím stále skúšať niečo ďalšie. Z tých čias mi zostalo stále veľa materiálu a ja sa ho nejako odmietam zbaviť, že čo ak...
Ako to nastalo napríklad teraz, keď som chcela k oficiálnemu darčeku prihodiť ešte malú pozornosť sama za seba. Pre niekoho o ničom, pre mňa darček robený od srdca. Pre rovnakú milovníčku bižu ako som ja, ktorá jej nikdy nemá dosť.
Vytvorila som nakoniec trojicu, ktorá pozostáva z anjelika, ktorých má rada, jej obľúbenej tyrkysovej farby a prihodila som k nim ešte jedny kvietkované, ktoré som spravila v zlatej farbe, aby ladili k lemovaniu. Tie kvietkované korálky sú mimochodom moje veľmi obľúbené.







Samozrejme sa darček nezaobišiel bez pohľadnice a tú tu budete mať možnosť vidieť vo štvrtok.

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.