Plameniakový obrázok

02 júla


Včera sa začali letné prázdniny a ja dnes prichádzam s letným obrázkom. Už nejakú dobu som po motýľoch a sovách zamilovaná do plameniaka a tropických vzorov, hoci najtropickejšie, čo doma mám je citrón a zopár orchideí.
Sadu papierov "Vintage Tropical Island" od Laserowe Love som si pôvodne chcela kúpiť hlavne kvôli plameniakovému diáru. Nakoniec som prihodila ešte zopár letných výsekov (žabky, plachetnica, kvety s listami, plameniaci) a bolo jasné, že skôr z toho bude nejaká pohľadnica. Keďže som doma našla 3D rámik Mossebo (13x18 cm), vznikol z toho obrázok. Farebne mi veľmi do pracovne nejde, ale ružová tam je ešte povolená, takže v pohode :-). Pôvodne som ho spravila len z výsekov, ale okrem toho, že bol minimalistický, bol aj veľmi smutný, takže som ešte vystrihla orchidey z pásov, ktoré boli k sade papierov a nalepila ich tam na mini penové štvorčeky.


Tento papier je pre mňa rozhodne top. Tak malý detail :-).





Pekný deň a pekné leto želám!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.