Na bicykli (Digi pohľadnica)

07 júla


Už je to dva roky, čo som tu na blogu mala sériu pohľadníc vytvorenú z kolekcie Winnie Starfish and Sandcastles od Polkadoodles (tu, tu a jedna tu). Už vtedy som si povedala, že to skúsim poskladať digitálne, ale nakoniec som ich vyrábala pekne po starom. Kolekcie od Polkadoodles sú totiž stavané tak, že obsahujú jednotlivé elementy vo formáte, že viete vyskladať pohľadnicu aj digitálne. Vlastne tak existuje mnoho kombinácií a keď sa k nim pridajú ešte tie hmotné pohľadnice, vie z jednej kolekcie vzniknúť celá kopa. Táto jedna bola robená na skúšku a narýchlo, ale dám ju sem, aby som videla, či sa zlepším :-).
Tieto digitálne pečiatky sú rozkošné, ale vhodné asi skôr pre deti, hoci som videla pohľadnice vyrobené aj pre dospelých. Ale keďže je leto a to hlavne patrí deťom a prázdninám, tak som sa rozhodla ich opäť použiť práve teraz.

Okrem bieleho obdĺžnika s tým stehovým lemovaním sú všetky elementy použité z kolekcie Winnie Special Moments - Big Kahuna Kit. Tak, ako sa dajú použiť takto, dajú sa aj pekne vytlačiť (a vystrihnúť), sú vo vysokom rozlíšení. Navyše pre šťastlivcov, ktorí vlastnia Cricut, sú k dispozícii aj súbory na orezanie.

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.